tisdag, juni 8

my love is your love.

Jag har jobbat för mycket och vilat och bloggat för lite. Köpt ett litet citrusträd som förgyller min balkong och lyssnat galet mycket på Dancing on my own. Haft picnic på mitt golv och sträckkollat första säsongen av Friends. Köpt världens finaste radio och fått ett skrivbord. Saknat mina vänner och längtat efter ljumma sommarkvällar med vin på filtar. Plockat syrener och ställt i vaser överallt. Ikväll är det Whitney och snart är det helg. Jag hoppas på att inte bli besviken och på att få höra My love is your love.






2 kommentarer:

Marybeth Coghill sa...

I noticed you took my photos to put on your blog but I don't see any credit given... can you add credit if you decide to keep them on your blog?

C. Tvillingmamma sa...

*sitter och småfnissar* hur kan jag missat din blogg innan? Hihi...pciknick vart man än är,är helt rätt. :)