onsdag, september 22

åh marc.

Är så ledsen över valet och det som händer med vårt land. Känner lite att det här är början på slutet på nåt sätt. Och ja, det låter dramatiskt, men det är dramatiskt i min värld. Och framförallt sorgligt. Så jag försöker tänka på annat. Som att löven på träden är så vackra, på att luften är alldeles krispig och att jag har så mycket bra framför mig just nu.

Ska kolla igenom alla fotografier från New York nu. 500 st. För att minnas, och drömma, lite. Kanske kommer de upp här ikväll. Jag tror det är många fina. Så länge, för att stilla min köplängtan, hålla uppe höstpeppen och gå från ytterlighet till ytterlighet: Marc by Marc Jacobs höstkollektion. Älskar den.

















2 kommentarer:

Nina sa...

Ja det var ett sorgligt val. Har liksom lite svårt att fatta att SD fick såpass många röster.
Men duuuuu, dom räknar fortfarande röster, så kanske kanske kanske, kan det bli lite ändring. Inte mycket, men lite.

Kram!

Linda sa...

nina: ja kanske. men om det för nånting bra med sig är det kanske att folk öppnar ögonen lite mer och börjar omvärdera och uppskatta sin omvärld. hoppas. kram tillbaka!