torsdag, december 23

och listan.

Okej, här kommer listan från Sofia. Man ska alltså lista 7 saker ens bloggläsare inte vet om en sedan innan. Så. Here we go.

1. Jag är en prestationsprinsessa som äskar att få beröm men är asdålig på att ta till mig det.

2. Jag älskar julmusik, kanske onaturligt mycket.För tilfället lyssnar jag särskilt mycket på den här som kanske inte egentligen är en jullåt men passar bra nu i alla fall.

3. Jag följer kanske 20 stycken tv- serier samtidigt.

4. Jag har inte haft byxor på snart 5 år och letar fortfarande efter ett par som jag skulle kunna ha och gilla.

5. Jag ogillar min killes teori om att sidor man inte gillar och stör sig på hos andra speglar sidor man själv har och inte har kontroll över. Men det är bara för jag egentligen vet att den stämmer.

6. Jag övar mig varje dag på att vara nöjd med där jag är precis just nu.

7. Jag är lite halvhemligt kär i Jay Z.

Inga kommentarer: