onsdag, april 27

Tokyolängtan.

Jag och David bestämde oss i vintras för att nästa stora resa skulle bli till Tokyo, som vi båda längtat till länge. Men nu efter tsunami och kärnkraftsolyckor känns det liksom inte lika självklart. Så vi får vänta lite till. Och längta lite mer. Under tiden läser jag bloggen den här bloggen, av Narumi, som varit mycket i Tokyo och tagit underbara bilder därifrån. Vem som helst förstår ju att jag blir alldeles tokkär i staden bara av att kolla på de här. Hur fint?

4 kommentarer:

Fatima sa...

Jag har också Tokyo på min resa-lista. Hoppas snart! Men nu först planerar vi Thailand i vinter. Känns långt bort, men ändå inte. Kram Lindi!

C. Tvillingmamma sa...

Mmm..underbara bilder...visst vill man,jag har oxå alltid haft Tokyo och japan som mål

MOKKASIN sa...

Gudars vad jag gillar bloggen din. Bilderna är fantastiska och jag vill också dit, till Tokyo. Väldigt mycket.

Och du, vad snällt du skrivit om min blogg för en tid sedan. Glad. Tack.

Linda sa...

Fatima: bra det låter. tänk vad mycket fint vi ska få se och va med om här i livet. man blir helt tacksam och till och med lite salig ibland av tanken. kram!

C: ja, hoppas vi får komma dit:)

Sofia: kul! blir superglad. och jag gillar ju din som du förstått... så tack själv!