måndag, augusti 15

blue monday...

...eller kanske inte riktigt, men de här dagarna efter semestern är allt lite tröga tycker jag. Man vill liksom duga åt sig det sista av sommaren samtidigt som man man vill att allt det där nya ska börja. Just nu går jag och väntar på att få om jag kommer komma in på kursen i Modevetenskap jag sökt. Är sjukt peppad på att gå den och på att få en nystart i höst men än så länge är jag bara reserv så jag kommer inte få veta än på nån vecka. Typiskt. De här bilderna tittar jag gärna på så länge. De symboliserar lite grann hur jag skulle vilja ha det just nu. Sådär färgglatt och härligt och lite äventyrligt samtidigt.

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vad ska man säga- bilderna är underbart inspirerande....Kram Johanna

Fiskarstugan sa...

Spännande med modevetenskapen! Jag håller tummarna för reservplatsen!

MOKKASIN sa...

Nervigt, minst sagt. Med platsen alltså. Håller tummar. Såklart!