fredag, augusti 12

fredagsfavorit.

Som fredagsfavorit brukar jag ju berätta om bloggar jag gillar speciellt mycket för tillfället. Men eftersom det blev ett sånt inlägg häromdan tänkte jag istället tipsa om utställningen Nothern Women in Chanel som man just nu kan se på Fotografiska i Stockholm. Den var himla fin och jag älskar verkligen att se modefotografier i riktigt stora format, precis som de var presenterade där. Den där boken skulle jag för övrigt kunna tänka mig när jag fyller år sen i höst... Här är några av mina favoriter!



3 kommentarer:

Miriam sa...

Var första gången på fotografiska i sommar, och de har verkligen otroligt fina utställningar! Modefotona var otroligt vackra :)

Linda sa...

Miriam: ja det är verkligen en pärla! tycker alltid de har nåt nytt där som man vill se:)

FORMELLE DESIGN sa...

Härliga bilder! Har inte varit där än men ska försöka komma mig dit snart.

Önskar dig en skön helg!

//Johanna