onsdag, augusti 24

instagram.

Augusti har varit en bra månad. Nervös och lite ängslig på grund av att jag inte vetat hur hösten ska bli (får veta nästa vecka) men förutom det himla bra. Såhär har det sett ut på min Instagram den här månaden:


Jag har varit hemma en hel del, ätit goda saker, hängt på min balkong, organiserat bland mina saker och läst bra böcker.


Blivit nykär i Stockholm eftersom den här stan är så himla vacker på sommaren.


Varit på Pride och kollat in folk med Isolde och Fatima, bland andra.


Och varit på en restaurang med fin inredning. Följ mig gärna på Instagram förresten, det är bara att söka på volanglinda så hittar ni mig!

3 kommentarer:

camilla sa...

åh vad jag saknar instagram när jag ser dina dessa bilder! lätt bästa fotoappen någonsin.

Linda sa...

ja men den är ju det. du får skaffa iphone igen helt enkelt:) eller varför har du inte appen?!

camilla sa...

jag hade appen på min gamla iphone, men sen skaffade jag ny telefon, en samsung, och hade ingen aning om att instagram inte fanns till android-telefoner. lite surt, men sånt är livet ibland.